Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Dotyczące kupna RAM'u..

asd1111

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, mam pytanko dotyczące dokupienia pamięci RAM (mam tylko 1Gb)

Oto co mówi CPU-Z o mojej pamięci:

beztytuuyft.png

Chciałbym mieć 4Gb.. Czy będzie mi komp odczytywał itp. itd. (jestem zielony xD) tą kostkę RAM??

http://allegro.pl/1gb-pamiec-ram-goodram-ddr2-1gb-800mhz-cl5-f-vat-i1752835450.html

(Mam zamiar kupić 3szt.)

PS. Potem tylko kupić lepszą kartę graficzną i zapierdzielać w Crysis'a 2 xD

Nothing to do here.

Opublikowano

gosciu, pytasz sie na forum gdzie prawie nikt sie na tym nie zna a jak juz odpisze ci to po to by dostac plusa, idz na forum komputerowe tam Ci doradza w 100% dobrze.

jednak skoro sie zdecyowales to postaram sie pomoc lecz specjalista nie jestem, wedlug mnie nie bd pasowac twoj komp ma czestotliwosc 373 a tamta pamiec ram 800 wiec watpie

Opublikowano

Yyy.. To jest chyba częstotliwość mojej kostki RAM a nie kompa??

PS. Jednak sądzę że ktoś tu się na tym zna :P

PS2. Podrzuć link na PW do forum komputerowego.. (Tylko nie tego kokosza)

Nothing to do here.

Opublikowano

Widzę że standardzik >.>, jeżeli chcesz pomocy to same info o ramie nic nie da, napisz jaką masz płytę główną, oraz zasilacz. Masz w ogóle 3 złącza wolne? Jakby jakimś cudem ten ram pasował to stary na śmietnik wywalić, a nowy włożyć 2x 2GB >.> ten powinien być dobry ;)

http://allegro.pl/pamiec-goodram-pc2-6400-ddr2-2gb-800mhz-cl5-f-vat-i1752835302.html

, oczywiście jeżeli pasuje do płyty głównej ;).